Fredag kväll.

Jag försökte blogga tidigare idag, men det blev något fel...
 Jag har iaf haft fullt upp! Men det gick jätte bra på dagis idag, jag lämnade som sagt Leon och sen var det bara att åka iväg på uppdrag.
 Jobb intervjun gick bra, dom vill att jag börjar på måndag, men jag tror inte att det går... Då kommer jag att vara där 8-16 måndag-fredag, och för det första är jag inte riktigt klar med Leons inskolning, och för det andra så blir det nog en saftig start för Leon med så långa dagar på dagis...
Tur att jag har några fler ideér om jobb!

Boupptäckningen gick bra.
 Men det var riktigt jobbigt! Men jag fick åka med Ola, Kims pappa hem, så han följde med in och hälsade lite på Leon. Det var trevligt!
 Sen släpade jag med mej mamma till köpis. Jag ville bjuda henne och syster på tacos, och jag hade inte allt hemma. Hur som helst så tyckte Leon att det var jätte kul, han åt grönsaker och majskrokar. Sen var det dags för honom att sova...

Men nu måste jag sätta lite fart, måste ta tag i disken och sen göra lite hemma träning. Sen så ska jag slänga i en ny färg i mitt hår, jag slänger in en bild på det sen.
Hej så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0