Friskluft.

Idag har jag fått en hel del friskluft.
 Vi har vart ute hela dagen, och det har vart helt underbart! Hur mycket skoteråkning som helst, korvgrillning, och sist men inte minst, trevligt sällskap! En lyckad dag med andra ord...
Vi avslutade dagen med att hämta upp Leon, sen åke vi ut till Joels bror och hans familj, och där blev vi bjuden på mat. :)
Nu sen vi kom hem så har jag bara lagt Leon, duschat och kikat på några bloggar. Snart blir det soffmys och film. Vi är helt slut efter den här dagen, och jag skulle faktiskt kunna somna nu på en gång, men jag ska hålla mej vaken en liten stund till. ;D

Mina läsare.
 Det är jätte kul att se att det är en del som läser det jag skriver. Jag själv tycker som sagt att min blogg är rätt tråkig och vardaglig. Hur som helst, så är det alltid kul med kommentarer, och det var precis det jag ville säga med det här... Tack så otroligt mycket för alla fina kommentarer, det värmer att läsa era fina ord och se att det faktiskt finns de som ser vad det är jag menar med vad jag skriver.
Fortsätt att lämna kommentarer, och ni får även mer än gärna berätta lite vad ni vill att jag ska skriva mer eller mindre om. :)

God natt på er!

(jag tänkte lägga in bilder från dagen, men det går inte (?), jag får försöka imorgon.)


Kommentarer
Postat av: erika

Jag är bara ärlig emelie :)

2010-01-16 @ 22:46:04
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0