Fullt upp som vanligt.

Jag förstår inte hur jag kan vara så dum att sätta mej här nu.
 Jag har tusen saker att hinna med innan klockan 2, och ändå hamnar jag här... Jag ska vika tvätt som jag inte han vika igår, jag ska diska, laga mat och dammsuga.
 Dagis gick iaf bra, men Leon var trött och lite gnälligare idag än dom första dagarna. Men han blir så trött av alla nya intryck, så jag kan tänka mej att det är det som gör att han blir gnälligare. ;D

Dags att sätta igång...
 Nu måste jag slita mej från datorn och börja med allt som ska göras. Jag ska ge er lite mer och roligare uppdatering senare idag. Men jag har ju som sagt en del saker att greja med innan. Och när Joel vaknat blir det säkert något äventyr innan det är dags att lägga Leon.

Hej så länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0