God morgon.

Då var morgonen här avklad.
 Leon väckte mej 9, då bytte vi blöja, sen å han sin gröt, sen diskade jag, och nu har vi hamnat här. :) Leon sitter bredvid mej med en cd skiva mot örat, han pratar i telefonen. ;D Joel sover fortfarande, men jag känner mej riktigt pigg idag faktiskt, bortsett från en del träningsvärk. Men idag tror jag att jag vill lägga några timmar på att vara ute. Men jag måste även köpa en ny telefon idag, som jag sagt att jag ska göra så länge, så nu är det dags!

Till att börja med så ska jag göra mej klar för dagen, det ska kladdas med smink, och bråkas med garderoben. Jag vill ha både nytt smink och nya kläder, jag är så trött på det jag redan har! Men det får jag se till att ordna när jag kan, har annat att prioritera nu. T.ex lite grejer till Leon. Jag älskar att lägga pengar på honom, han märker ju inte av det, men jag tycker att det är så kul att flla på i klädlådan och även köpa nya sängkläder, nya tallrikar och bestick mm.

Nu ska jag sätta igång här, så att man får något gjort i tid.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0