God natt!

Nu har jag och Joel roat oss på olika vis...
 Efter att Lina och Vanessa gått, så satte jag mej och ritade, medans Joel somnade på soffan... När jag ritar så sitter jag och pratar med mej själv, klagar på mej själv för att det inte blir som jag tänkt mej och liknande. Så jag kan då inte tro att Joel sovit så jätte bra, isåfall har han nog drömt om mina misslyckade försök med att få till en bra bild.

Nu ska vi gå och lägga oss.
 För imorgon blir det rätt tidigt. Lina ska låna Leon några timmar och medans ska jag och Joel åka skoter! :) Det ska bli så kul!
Sen blir det ju middag med bror hos farmor och farfar, och sen till kvällen har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Någon som har några bra förslag? :)

Coca Cola.
 Mitt nya beroende. Jag måste göra mej av med det så fort det bara går! Nyttigt kan man ju knappast kalla det... Och idag har jag klunkat i mej nästan en hel 1.5 liters flaska helt själv. Jag fattar inte vad jag håller på med, det kommer inte att sluta bra om jag fortsätter så här. ;D

God natt på er, och sov så gott!








Min trötta prins. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0