Handtvätt...

Nu har jag stått böjd över badkaret i ca 1 timme...
 Jag var tvungen att handtvätta! För jag fick nämligen ingen tvätt tid förrän nästa vecka, och Leon hade inte ett enda rent plagg kvar. Och då börjar dagis på måndag!
Jag ska släpa hem lite till mamma och be henne om hjälp om jag inte tvättar hos Joel. Jag har ju ca 3 IKEA säckar med tvätt nu efter den här magsjukan. Det är filtar, kläder, sängkläder mm.

En del att stå i.
 Nu borde jag skutta in i duschen och göra mej klar innan mamma kommer. Hon ska följa med mej och handla, och det är bäst att vara klar när hon kommer!
Det ska bli skönt som tusan att få handla nu, jag har hela helgens mat planerad. Plus att jag har en massa vardags mat på planeringen också.

Svammel...

Hej så länge.


Pias sista sommar.
Och Loa och Manne.


Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2010-01-08 @ 13:11:24
URL: http://lisaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0