Härlig dag.

En jävla massa minus grader...
 Visst hade det gärna kunnat få vara varmare, men jag älskar vintern! Den här dagen har vart toppen! Vi har åkt skoter, och då såg vi en älg, dom är fan rätt stora endå... Sen har jag vart på middag och ätit god mat. Potatis, med kött, sås, grönsaker och gele blev det. MUMS! Och bror var ju med, och honom har jag saknat så otroligt mýcket, så det var riktigt trevligt!

Lägga Leon.
 Det är dags för mej att göra Leon klar för att sova. Han sitter och gnuggar ögonen i soffan nu. Jag har nyss bytt blöja och tait på honom pyjamas, så nu återstår bara vällingen.
Nu säger han till för att han är så trött, så det är bäst att jag ger honom välling och lägger honom på en gång.

Senare då! ;)
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0