Hemma.

Nu sover Leon, han slocknade på en gång när jag la ner honom i sängen... Idag har det gått jätte bra, han har inte vart så trött och gnällig som tidigare. Han sov ju mycket bättre inatt, så det är säkert därför. Jag skulle gå ifrån 40 minuter idag, men efter 35 minuter kom dom och hämtade mej, då var Leon ledsen. :) Bortsett från det har det gått hur bra som helst!
 Det var även vår tur att äta på dagis idag, och det gick väl sådär, Leon geggade mest med maten, men det går säkert bättre nästa gång när han ska äta utan mej. :)
På torsdag och fredag är det tänkt att jag ska lämna Leon på morgonen och hämta honom när han sovit. Men det beror ju på hur det går tat lämna honom dagarna innan. Jag tror att det kommer att gå jätte bra!

Efter dagis åkte vi till köpis.
 Joel skulle köpa en ny telefon, så då blev det även en glass också. Leon mumsade i sej den så glatt så. Jaja, hur som helst så åkte vi direkt hem, och la Leon. Nu sover han som en stock, och kommer nog att sova ett bra tag.

Ska greja lite här nu. Roligare inlägg kommer senare.
Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0