Iskallt.

Förra året klagade jag över att det var kallt i lägenheten på skolvägen...
 Och även här i centrum håller vi på och fryser ihjäl dagarna ut och dagarna in. Jag har inte ens pratat med gavlegårdarna, så jag får väl skylla mej själv. Men det är faktiskt fönster och dörrar det drar ifrån. Och i tarppuppgången är det inte många grader heller, jag tippar faktiskt på minus.

Nu händer det saker.
 Jag har vart ut i friskluften nu, inte länge, för mina sönder frysta kinder och min sönderfrysta näsa klagade, och Leon ska väl egentligen bara vara hemma tills han är riktigt frisk. Men huvudsaken är att vi iaf tagit oss en kort promenad! ;D Och när vi kom in tog jag vara på min nya energi från promenaden, jag bakade en paj som blev ganska bra faktiskt!

Nu väntar jag väl mest bara på att få börja med maten, men den ska inte vara klar förrän 5 har jag bestämt. Så det är en stund kvar.
Nu ska jag mysa med en nyvaken Leon i soffan.
Hej på er! :)


Jag saknar mitt blonda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0