Jätte kallt!

Nu har den riktiga kylan kommit...
 Och jag ska inte klaga, men det är ändå lite för kallt! Jag kna ju klä på mej en massa om det är så, men lilleman därimot, honom skulle jag inte våga ha med mej ut någon längre stund alls... Och dessutom blir det problem med bilarna nu, dom fryser igen totalt, och batterien laddar ur. Men fint är det, det är så jävla fint med all frost och snö! ♥
I brist på friskluft efter flera dagars innesittande med en sjuk Leon, så skulle några minus mindre vara kanon, om bara så för en dag? ;D

Åktur.
 Japp, Joels bror är här och laddar igång Joels bil, så när dom är klar med det blir det ju en tur med bilen för att ladda upp den... Och om vi hinner ska vi även ta den där svängen förbi IKEA efter. Nu har ju jag tjatat en del om det ett tag, så det vore ju skönt att få det gjort! ;) Jag behöver en potatiskalare fortare kvickt, det var inte skit kul att skala potatisar med en osthyvel!
Medans vi rattar runt ett tag så ska Lisa  vara hemma med Leon, som just nu sover. Han har legat däckad på soffan större delen av dagen, men piggare måste jag då ändå säga att han vart! :) Fast har spytt 2ggr nu på eftermiddagen, men det var nog för att jag gav honom lite för mycket välling för tidigt... Jag tror han får klara sej på saft resten av dagen, så får jag göra ett nytt försök imorgon.

Hej så länge då.
Jag skulle bli fövånad över mej själv om det här var sista inlägget för dagen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0