Kväll...

Då var det kväller igen...
 Vi har hunnit med att fixa det jag behövde från IKEA, vi har vart på apoteket och COOP. Det var så skönt att få det avklarat...
Nu blir det snart film med Joel. :) Vi ska kika på "break up" som går på kanal 3. Den är så jävla kul!
Leon har iaf fått i sej gröt 2 ggr idag, och fått behålla det, men jag tar det nog lugnt på matfronten imorgon också för att vara på den säkra sidan. Gröt och majsvälling får duga, sen kan jag börja ge honom lite mat på lördag. :)

Imorgon ska jag nog träffa Lina.
 Det känns som om det var år och dagar sen jag träffade henne, men det är bara ca 1 vecka. Vi ska nog ses imorgon på dagen iaf, och jag ska även hinna med att handla lite så att jag kna fylla upp kyl och frys. Det behövs verkligen nu!
Jag längtar tills imorgon! :)

Och har jag tur hinner Emma fixa en ny design till mej, förhoppningsvis tills imorgon. Tummen upp för det! :)
Nej, nu blir det film, god natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0