Kväller.

Leon sover, och har gjort det ett tag nu...

 

 Han var så trött så jag var tvungen att slänga honom i säng 20 minuter tidigare. Han har ju lekt lite med Alina idag, det tog väl alla krafter ifrån honom. :) Han är fortafarande inte pigg, så han blir hemma från dagis imorgon också...

Stress.
 Idag har jag väl stressat lika mycket som vanligt. In på mötet, som gick jätte bra, och sen hem för en massa doningar här hemma. Matlagning, hemma träning med syster, diskning och lite snabb städning, vilket man inte ser nu längre. ;D Jag har även hämtat nyckeln till en lokal som syster ska ha, lagat mat och diskat igen...

Nu blir det väl inte så mycket mer, funderar på att baka lite, men jag har inte kommit på vad än, så vi får väl se hur det blir...
På söndag ska jag iaf baka semlor, eftersom att det inte blev något förra helgen.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0