Kvälls göra.

Listan var lång ikväll...
 Efter matlagning, diskning och allt annat som hör det till, var det dags att ta tag i Leons kvällsrutiner, som är en aning rubbade efter ca 8 dagars sjukdom... Idag var det inte bara de vanliga kvällsruterna som skulle göras, utan det var bad, nagelklippning, och en massa annat. Men nu ligger han i sängen och sover sen en stund tllbaka.

Min egen tid...
 Ikväll ska jag använda min egen tid till tvn som vanligt. Med Joel och syster. Joel jobbar inatt så syrran ska sova här, så att jag kna låna hennes msink imorgon bitti. Mitt är helt slut, och jag har inteen krona att lägga på det! Men det ska bli trevligt att ha syster här, fast just nu sover hon på soffan och Joel sitter och väntar på att jag ska bli klar här...
 Nu ska jag lägga ifrån mej datan för en stund, det blir ju paradise om nån timme och sen efter det blir det väl ett till inlägg innan jag ska sova.

Hej så länge! :)


Jag och syster på väg till derby. :)
Fan vad kul jag hade där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0