Meningslöst.

Det här är egentligen ett helt meningslöst inlägg.
 Jag har absolut inget intressant att skriva. Men jag kunde inte låta bli...
Jag, Lina och joel har häckat i min soffa, jag har faktiskt haft riktigt trevligt trotts att vi inte gjort något speciellt alls. Kikat lite på tvn, snackat lite skit och sist men inte minst suttit bänkade framför paradise. Joel halvsov väl sej igenom det, men jag och Lina satt med stora ögon från början till slut. ;D

Nu väntar sängen...
 Men innan jag ska få göra den sällskap, så ska sminket bort, tänderna borstas och pyjamasen på. Jag ska även rätta till sängen som någon knölar till så fort han kommer i närheten av den. Jag förstår inte hur man lyckas vända upp och ned på hela sängen av att bara sova? Haha! :)
Den skyldiga är Joel, och Leon står nog för en liten del av det han också... ♥

 

God natt på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0