Min familj...

Vi fick en uppgift på dagis idag.
 Jag och Leon ska göra en "familje-bild", som Leon ska ha på dagis för att kunna titta på om han är ledsen eller bara ändå.  Och jag tycker att det är jätte svårt hur jag ska lägga upp det där. Självklart ska ju Kim få vara med, och likaså med Trouble, som faktiskt är min och Leons hund... Just den här biten känns lite jobbig, med tanke på att man verkligen blir påmind om att man förlorat både sitt barns far och plus att hunden är på vift tills jag vet hur jag ska gå till väga.

Jag har mest kort på datorn, och ingen skrivare.
 Så jag satte mej och kikade igenom alla vanliga kort från mina och Kims alla olika äventyr. Men som sagt så finns de flesta korten på datorn. Hur som helst så hittade jag iaf ett bra kort på trouble som jag klippt ut och klistrat dit. Men koreten på Kim är lite opassande för just det här endamålet. Och likaså med korten på mej... Så nu är jag på vift efter någon som kan hjälpa mej att skriva ut kort på mej, Kim, mormor (Leons), och moster (Leons). Och kanske man skulle ha Joel med också, med tanke på att Leon knytit riktigt starka band till honom?


Kommentarer
Postat av: Maria

2010-01-18 @ 19:53:24
URL: http://marialu.blogg.se/
Postat av: Maria

det är bara att komma och skriva ut hos oss:) vi har fotopapper med:)

2010-01-18 @ 19:54:41
URL: http://marialu.blogg.se/
Postat av: A****

Mina tårar rinner när jag läser din blogg. Jag kan hjälpa dig att kidnappa tebax hunden, eller iaf hämta hem den :)

2010-01-20 @ 20:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0