Min vackra!

Leon är ju fortfarande inte pigg...
 Och jag tycker så jäkla synd om honom! Han är helt blå, svag i hela kroppen och ändå försöker han vara med och vara pigg och glad... Han är världens bästa! Inatt vaknade han och hade ont i kroppen och kunde inte riktigt sova, så jag tog över honom till oss i sängen, och då ville han gosa med Joel, sen somnade han om, min gullunge!

 

Idag...
 Det bär av till affären även idag, förhoppningsvis även IKEA. Sen blir jag väl bara hemma med Leon, jag vill inte släpa med honom ut på något när han är så här dålig! Sen kommer väl säkert Joel och gör oss sällskap också kan jag tänka mej, det brukar ju bli så som tur är. :)

 

Hej så länge, har inget mer att berätta om nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0