Mitt hår.

Jag fick en fråga om min hårfärg.
 Och självklart får man fråga vad jag skulle kalla min färg, och jag håller med om att den är speciell...
Haha! Det var så här; Jag skulle färga mitt blonda hår mörkt, men misslyckades någonstans. Vart vet jag inte, för jag gjorde det rött först, och har bara haft i bruna färger med röda inslag. Det resulterade i att bli grönt (fast det inte borde efter att jag gjort det rött), det blonda lyser igenom, och det ser förjävligt ut!
 Jag färgade håret 6 gånger, och nu har jag gett upp för ett tag. Men det ska åtgärdas så fort som möjligt, för så här vill jag inte gå runt. Jag är tvungen att lägga mina pengar på annat just nu, men så fort ekonomin tillåter så ska det göras om helt!

Söndag.
 Idag är det söndag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på... Jag har en del saker jag borde göra, men frågan är ju om jag kommer att göra det? Jag ska rycka upp mej om en stund, och hinna med något vettigt under dagen iaf.
 Det jag verkligen ska göra idag är att söka några jobb, och ringa på en lägenhet jag vill titta på. En promenad, och bad åt både mej och Leon ska också göras. Sen så skulle jag även behöva åka iväg och köpa en ny telefon, men det kommer jag säkert inte att göra idag heller... Listan är lång!

Dagis.
 Det är meningen att Leon ska börja på dagis imorgon, men jag är osäker på om det går... Leon är fortfarande inte helt återställd, och jag tror inte att det är någon magsjuka som har spökat. Jag misstänker att något inte är som det ska. För Leon spydde inatt igen, och det är något som inte stämmer.

Nu ska jag ringa lite samtal och börja med mina sysslor.
Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0