Ny design?

Jag är riktigt sugen på en ny design till bloggen.
 Det är bara det att jag är helt värdelös när det gäller bloggdesign, eller elektronik överhuvudtaget! Jag känner för en lite mörkare men samtigt ljus design med fler bilder och lite rolig text den här gången... Någon som känner sej manad att hjälpa mej? ;D

Kväller...
 Nu har jag lagt lillen, jag tycker så synd om honom, han är inte alls pigg! Joel köpte iaf ett pussel till honom när vi var och handlade. så han har faktiskt orkat pyssla lite med det innan han blev sådär trött och hängig igen. Jag håller tummarna för att han är piggare imorgon, jag tycker inte om att se honom så här...
 Joel har slocknat på soffan, helt utslagen efter första arbetsdagen efter någon veckas ledighet. han känns rätt varm han också, så man får väl ta handt om 2 sjuklingar snart?
 Jag och syrran har ätit toast och nu ska hon snart ut med sina vänner och grilla lite korv. Jag ska slänga mej på soffan med Joel och kika på en film eller nått...

Hej på er!


Efter en lång bilresa med massa vin, då ser jag ut så här!
Och en rätt onykter Joel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0