På jakt efter jobb.

Jag börjar bli desperat nu!
 Jag vill ha ett jobb, nu på en gång. Helst vill jag börja så fort inskolningen är klar, vilket borde vara på måndag... Det känns som om jag skulle kunna jobba med vad som helst, bara jag får jobba.
Tjäna pengar och kunna leva utan att pengarna är slut direkt när räkningarna är betalda. Man vill ju gärna kunna göra något ibland också, om så bara gå och ta en fika eller vad som helst. Just nu lever jag SNÅLT!
Jag vill även jobba för att känna att man gör någon nytta, för att få lite rutiner i vardagen mm. Jag tycker om att jobba, det är rikigt kul om man trivs med det man gör!

 

Sällskap.
 Jag fick sällskap av Lina idag, det var trevligt! Vi snackade massa skit och kikade på paradise. Nu har hon åkt och jag sitter här. Jag ska väl göra mej klar för att sova, och invänta Joel. Det är ju en dag imorgon också, och idag har jag vart helt slut. Jag borde börja gå och lägga mej tidigare!
 Imorgon blir det dagis, och sen det vanliga, matlagning, hemma träning, promenad mm. Tvättstugan är även bokad och klar på eftermiddagen, så jag kommer väl att vara mer eller mindre fast här från klockan 4.

Jaja, god natt!


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Sök på typ mcdonalds då? Dom brukar ju alltid behöva folk, skitjobb, men en jäkligt bra merit i Cv:t sen. Niklas jobbade där 6 månader när vi träffades, bara för att ha ett jobb. Så sök där, får du jobb där så kan du ju ändå söka annat :)

2010-01-20 @ 08:23:01
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0