Paradise Hotel.

Jag har bänkat mej i soffan nu.
 Paradise och snus gör min kväll idag när jag är ensam. Eller, Leon är ju hemma, men han sover. Joel jobbar och slutar klockan 12. Jag längtar tills han kommer hem, det är så ensamt nu! Men som sagt, jag har ju tvn och mitt snus...

Jag älskar dej.
 Men varför har du gjort så här? Jag kommer aldrig att kunna förlåta dej för det, även om jag heller inte klarar av att klandra dej. Jag vet ju sanningen och det borde räcka, men just nu så känns det verkligen otroligt jobbigt...
Men jag tror, att även dom, innerst inne vet hur det egentligen ligger till. Men det visar väl sej med tiden.
Men just nu är det riktigt svårt att låta bli att tänka på det här, du har gjort det riktigt svårt för mej, och frågan är bara hur jag ska kunna förklara allt, och om det ens är värt det? Dom kommer iaf att tro på det du sagt, dina lögner som du använde av EN anledning...



Min nya tatuering ska vara enkel, symbolisera Leon och den styrka han ger mej.

Utan Leon hade jag aldrig vart den jag är idag, och jag hade heller aldrig haft den styrka jag nu har. Leon är mitt liv, och jag älskar honom så otroligt mycket! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0