Paradise Hotel.

Jag längtar tills morgondagen paradise...
 Det var så jäkla spännande idag! Jag har väl inte följt det sen början, men nu på slutet har jag verkligen fastnat för det... Jag har ingen speciell favorit än heller, jag tycker att alla verkar lite knepiga, men det är väl det det hela går ut på? ;D
Vem tycker ni ska vinna?

Magsjuka.
 Jag tror inte att det är någon magsjuka Leon har haft, jag tycker att det är något som inte stämmer. Och nu är han pigg och kry, och leker och härjar på dagarna. Jag pratade med dagisplatsen idag, och dom tyckte att det var helt okej att komma imorgon. Leon har inte smittat någon och har fått behålla maten jag gett honom de senatse dygnen. Då han har spytt på natten verkar det inte röra sej om någon magsjuka, så jag har ingen aning om vad det kan vara...
Någon slags allergi kanske?

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vet inte om du redan har läst detta men skickar länken iaf :

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Krakningar-hos-barn/



En sak jag tänker på också är att han kanske har slapp magmun eller omogna tarmar?



Prata med läkare, ge dig inte.



Lycka till.

2010-01-11 @ 23:57:11
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Catja är min solklara favorit! Hon spelar verkligen spelet och är inte där för att skaffa vänner =) Precis som det ska vara

2010-01-12 @ 00:26:11
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: .

Jackie är bäst :D

2010-01-12 @ 18:08:26
Postat av: ida

jag ar ocksa torsk pa skiten :) hihi skitbra ar det och spannande skont att han rami akte ut. han var valdigt laskig tyckte jag...puss

2010-01-13 @ 23:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0