Plogbilen, vart är du?

Jag har städat, städat och städat!
 Jag har (helt seriöst) leagt på knä och skurat golven med en disksvamp! Jag, har dammat, dammsugit, diskat, torkat skåp och väggar, vattnat blommor har jag också gjort... Sen var jag tvungen att ta en paus för att hinna ut i snön innan det blev mörkt. Och jag undrar vart plogbilen tagit vägen idag, för min vagn på oplogade vägar är ingen hitt! Jag har kämpat mej fram och promenaden blev kort som tusan innan jag gav upp. Men lite friskluft fick vi af...
Kvar av städningen har jag bara; att vattna 2 blommor, och torka golven med mopp, men det får vänta en liten stund!

Väntar på Joel...
 Eller jag väntar väl inte direkt, vi har inte bestämt någon tid. Men jag har inte så mycket annat att göra innan han kommer. Och när han väl gör det bär det ÄNTLIGEN av till IKEA! En sväng in på apotelet blir det nog också...
Men det blir bara en snabbis, för jag måste ha Leon med mej, och jag är verkligen tvungen att ta mej dit nu, skulle behöva en del saker helst igår...

Leon är betydligt mycket bättre nu, och än så länge har vi inte fått något bakslag. Inte en enda spya på hela vägen, och han har nog fått i sej ca 2-3 flaskor med vätskeersättning sen igårkväll. Tummen upp för det! Fortsätter han så här bra, så ska jag prova ge honom lite gröt ikväll, men ytterst lite ska det bli. Stackarn är ju så hungrig!



Nej, nu ska jag moppa golv och vattna blommor igen...
Hej så länge!





För jag har inte tagit en enda cigg på 4 dagar nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen starkt gjort av dig att inte rökt nått på 4 dagar!

2010-01-07 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0