Så blev det med den bloggtorkan...

När jag inte har annat för mej...
 Då kan jag inte låta bli att slänga in några rader här. Jag menar, vad ska jag annars göra!? Nu har jag gjot allt jag var tvungen att göra, jag har vart på en promenad till apoteket och tillbaka. Alla vänner har annat för sej och Leon leker med sina leksaker, han ska snart äta mellis och sova middag, och jag sitter här och väntar på bättre tider!?

Jo, för det är ju såhär... Det blev ju ingen skoteråkning för mej idag heller! Och varför!? Busenkelt svar; Killar och planering?
Vi skulle ha åkt på dagen, för då kunde mamma ha Leon någon timme. Men då blev det ändrade planer, vi skulle åka på kvällen istället... Där sprack det för mej!
 Aja, killarna är ute och roar sej nu iaf, och jag får väl försöka hänga på någon annan dag istället. :)

Flytta och börja jobba?
 Jag skulle behöva ett jobb, en större lägenhet och massa med mer saker. T.ex en större säng! Men det får vänta, som allt annat. Det går frammåt, sakta men säkert... Men jag vill göra allt på samma gång, jag är trött på att vänta. Men jag har ju knappast ekonomi till större lägenhet och massa nya möbler och andra grejer till hemmet nu.
Men en potatis skalare ska jag köpa imorgon iaf. För mitt presentkort på IKEA som jag fick i julklapp av farmor och farfar. :) Det blir nog nån lampa och nån tallrik eller något då också. ;D

Nu är det dags att göra mellis till prinsen och sen slänga honom i säng en stund. :)
Hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0