Samma visa varje dag...

Jag borde, som vanligt, ha gått och lagt mej för ett bra tag sen.
 Men precis som vanligt, har jag "glömt" bort hur trött jag kommer att vara dagen efter. Istället för att sova har jag sysselsatt mej med att noppa ögonbrynen, duschat håret, och gjort lite av min hemma träning.
 Tror att jag ska vänta med att gå och lägga mej tills Joel har kommit hem. Skulle behöva prata lite med honom. Vi har ju inte hunnit med att prata mycket den här veckan. När han har kommit hem har jag sovit, och när jag har gått hemmifrån på morgonen så har han sovit. Sen har vi typ hunnit äta tillsammans innan det är dags för honom att åka till jobbet...


Imorgon har jag ju ett arbetsinformations möte som väntar, det ska bli spännande. ;D
Men jag säger iaf god natt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0