Seg...

Våran mys stund i sängen slutade med att båda 2 somnade...
 Och självklart sov vi för länge! Jag vaknade 11 i panik av att jag sovit för länge, även om jag känner att jag verkligen behövde det efter att Leon sovit så dåligt de senaste nätterna...
Jag tog mej iaf upp, lagade mat och bjöd hit mamma. Gjorde matlåda som Joel kan ha med till jobbet imorgon, och diskade, så nu är iaf det avklarat.

Jag blir å otroligt seg av att sova för länge in på dagarna.
 Och det är precis vad jag är nu, visserligen har jag tvingat mej in i duschen och klätt på mej, men sminket är fortafarnde inte påkladdat. Men jag ska sätta lite fart nu, och sen släpa med Leon ut i friskluften på en promenad. an borde kankse vara inne nu när han inte är riktigt 100, men jag måste ut i luften för att piggna till och orka med resten va dagen. Och Leon sover även bättre utomhus.
Det är tur att jag har den gamla vagnen kvar, den får vikariera till jag köpt en ny...

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Gör en polisanmälan iallafall tycker jag och ser du någon med en sådan vagn som ser ut som din är det ju bara att du ber polisen ta tag i det. Kram.

2010-01-26 @ 14:03:58
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: agge

var det ingen granne eller nån som såg när dom tog vagnen.....

2010-01-26 @ 17:20:59
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ingen fara, hoppas det kan hjälpa! Håll koll på blocket, för där kan den säkert dyka upp.

2010-01-26 @ 17:22:51
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emelie

fyfan vilka människor det finns. Hoppas det löser sig med vagnen! =/

2010-01-26 @ 20:56:39
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0