Sen lunch.

Efter första dagen på dagis slocknade Leon innan vi ens han hem.
 Men det gick jätte bra där, han var lite blyg men det ger väl med sej efter ett tag. Elwin var ju också där, och han kände sej precis som hemma, kryp runt överallt och var inte det minsta blyg, men han har ju vart där förut. :)
Nu när Leon sover med Joel har jag passat på att börja med maten. Idag blir det kalops, och det tar ju sin tid att göra iorndning det, ca 1.5 timmar, så det blir en rätt sen lunch idag.

Jag har fullt upp med maten här nu.
 Så dagens bilder lägger jag upp senare. Och då får ni även en bättre beskrivning om hur min dag varit,. För mer ävenyr blir det förmodligen innan jag hinner uppdatera igen.

Så hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0