Sjukling.

Inget dagis för lilleman idag...
 Visserligen var han feber fri imorse, men inatt hade han 39 grader efter att ha fått alvedon och var helt knäpp. Jag kunde inte låta bli att skratta åt honom, han var lullig av den höga febern och satt och sjöng och klappade händerna.
 Nu har han feber igen och ligger på soffan och gnäller lite, jag tycker så synd om honom, men alvedonen lär väl värka snart tycker jag!
Inget dagis förrän han är riktigt pigg nu iaf!

Jag och Leon har ätit lunch med Lina idag.
 Eftersom att Leon var hemma från dagis, och jag inte hade någon barnvakt, så var Lina snäll och ville hjälpa mej... Jag hade ett möte på kristallen som jag inte kunde missa, så jag var tvungen att släpa med Leon dit. Men vi åkte bil med Lina för att underlätta det hela. Och medns jag var på mötet satt Lina med Leon i väntrummet, och när jag var klar lunchade vi på någon kina restaurang innan hon körde hem oss igen... Jag har haft trevligt!

 

Leon somnade i bilen på vägen hem.
 Så han fick stå utanför mitt köksfönster i vagnen och sova i friskluften, vilket borde göra susen för Leons hosta. Jag öppnade föstrek och passade  på att göra lite nytta. Har städat köket ordentligt, gjort ren ugn och micro, så nu borde jag slippa det ett tag iaf. När Leon vaknade tog jag in honom och fortsatte med att städa resten av lägenheten när jag ändå var i gång...

Nu ska jag mysa lite med min sjukling!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0