Skratt och tårar.

Jag har ju sett "the break-up" tidigare...
 Men ändå kunde jag inte låta bli att irritera mej över vilka onödiga bråk dom har, och vad dålig dom är på att prata och komma överens. Jag tycker att filmen är jätte bra och rolig, men jag gillar inte hur den slutar. Jag vill ju att det ska sluta sådär!
Jag är ju en känslig människa och gråter ganska lätt, och även när jag ser den här filmen gör jag det. Men man hinner ju precis börja gråta innan det är dags att skratta igen, så det är ju en härlig blandning. Eller vad man ska säga. ;D Haha!

Vi tänkte gå och lägga oss nu.
 Joel åker ju till jobbet klockan 5 och även jag ska upp i tid imorgon. Fast 7-8 får duga för mej! Jag hade tänkt hinna med lite här hemma innan det bär iväg ut. Jag håller tummarna för att Leon fortfarande är pigg då iaf! Jag är så trött på att vara inlåst här hemma utan friskluft nu...

Jag måste börja träna. Men jag har varken råd eller någon som kan ta Leon medans jag är borta. Så är det någon som har några bra tips på hur man kan träna hemma utan att det blir för långtråkigt, så får ni gärna ge mej tips! ;D

God natt!



Så här känner jag mej nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ladda ner Sumba program, en dans alltså..

Så himla roligt

2010-01-09 @ 02:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0