Småstadsliv.

Jag ska på premiären av småstadsliv i slutet på Februari.
 Carolina hade bokat 2 biljetter nu, och vi kommer att få så jävla kul! Jag längtar som tusan. :)

Troll som bjöd på popcorn.
 Idag hade dom julgransplundring på dagis. Och då kom det ett troll och bjöd på popcorn. ;D Det var jätte kul! Leon har redan vidgat vyerna och kryper runt på ett helt annat sett än igår, och då var det bara dag 2 för oss. Jag är stolt över mitt lilla busfrö! :) Vi får väl se om han bjuder på fler framsteg imorgon kanske. ;D

Nu ska jag städa lite innan jag börjar med maten oc bakar. Och sen ska vi iväg och handla lite, och senare har jag tvätt stugan. Fullt upp alltså. ;D
Det är så det ska vara, då går dagarna mycket snabbare.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0