Snö.

Ja, då var det dags igen...
 Nu snöar det igen, det blir bara mer och mer snö här, vilket enligt mej är kanon bra! ;) Det är ju så jävla mysigt! Man kan åka pulka, skoter, ta härliga promenader (om det är plogat, annars kommer min vagn ca 1 meter), ha snöbollskrig eller bara sitta inne framför massa filmer och mysa. Jag älskar det! ♥

 

Leon sover igen.
 Han vaknade och var vaken i ca 2 (?) timmar... Men låg bara på soffan och kikade på barnkanalen. När han försökte förflytta sej så blev han bara ledsen, det var för jobbigt, han orkade inte hålla kroppen uppe. Men nu så sover han igen, i min säng, under mitt stora täcke, så jag kan tänka mej att han har det bra där! :)

Handla...
 Ja, då har vi Marcus Sjösten, Big Barbro, BB eller vad helst man vill kalla honom. ;D Han har inte hört av sej än, så jag är fortfarande kvar hemma. det blir nog så att jag åker med Joel istället, för jag är nästan 100 på att han kommer hinna hem innan Mackan hör av sej.
Huvudsaken jag tar mej till affärn snabbt och smärtfritt! ;D


Nu har vi mycket mer snö än det här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0