Söndag kväll.

Nu sover Leon för natten...
 Vi har som sagt vart på besök hos Thave, sen var vi upp till köpis och handlade. Efter det åkte vi direkt hem och lagade mat, åt och diskade efter det. Danne kom förbi och han är fortfarande kvar. :) Trevligt! Även Lina skulle komma förbi, så hon är nog här när som helst.
Det blir bara film för oss ikväll (som vanligt), sen sova, för jag är trött!

Jag håller nog Leon hemma från dagis imorgon, han är lite febig och har en hemsk hosta, men ändå är han pigg och glad, så det är så svårt att avgöra hur jag ska göra. Jag vill ju helst inte hålla honom hemma från dagis nu, och göra ett avbrott i inskolning, det känns som om man förstör allt då. Och plus att han inte verkar dålig på det settet. Men jag får se imorgon bitti, är febern borta så får han gå till dagis, annars får han stanna hemma. :)



Jag är besviken på så många idag, när människor som betyder otroligt mycket för mej ljuger så blir jag riktigt ledsen. Och ännu värre är det när dom gör saker utan att tänka, och utsätter sej själv för fara... Jag är så trött på att det händer så mycket nu, jag orkar inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0