Sumba.

Jag fick ett förslag; Prova på sumba.
 Jag har sett det där på reklamerna på tv, och det ser ju sjukt kul ut! Jag funderar på att prova det, med alla persienner nere och när jag är ensam hemma såklart! ;D Jag är ju lite feg av mej så där. Men jo, det verkar riktigt kul, så vem vet, jag kanske står här imorgon dansar som aldrig förr? :D

Julgransplundring.
 Idag är det julgransplundring på mikaelsgården klockan 2. Qarro, Linnea och Alina ska dit. Så jag ska nog säga till Lina att ta med sej Leon dit också. Det hade vart kul att vara med själv också, men jag ska åka skoter, och få lite träning av det! ;D

Nu blir det lite nödvändighetsgöra här hemma innan det bär av ut.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Det verkar sjukt kul. Har själv funderat på att testa det! :)

2010-01-09 @ 09:59:24
URL: http://wahlman.uwa88.se/#category2.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0