Tiden går så fort!

Nu sover Leon med Joel.
 Det blev ett lång bad för Leon, och jag passade på att noppa ögonbrynen och tvätta ansiktet samtidigt. Leon plaskade och stänkte, han hade riktigt kul! De få tänderna han har borstades också såklart, och Leon är så duktig med sin tandborste! :)
Efter badet blev han såklart trött, så jag smörjde in honom som vanligt och gav honom en ny blöja, sen fick han krypa ner med Joel i sängen, och där ligger dom och sover i kapp nu...

Jag varierar mina situps med datorn...
 ... Och upptäckte precis att klockan snart är 11! Då kommer ju mamma och hämtar Leon snart... Jag kan behöva lite sovmorgon nu, men det käns ändå så tråkigt att han ska sova borta. Det var ju så längesen han gjorde det, så det känns så ovant!
Och några planer på vad jag ska göra ikväll har jag fortfarande inte heller...

Nej nu ska jag göra klart mina situps innan jag ska ta itu med lite städning här hemma.
Hej så länge! :)



Min älskade vovvsing! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0