Tråkigt var det ja...

2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte vad jag kan komma på...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag håller aldrig mina nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Två av dom som betydde mest för mej...
5. Vilka länder besökte du? Nästan norge, drevdagen låg precis på gränsen.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer roliga saker att göra tillsammans med Leon.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11/11-09, 17/12-09.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag vte inte...
9. Största misstaget? Att jag inte umgicks mer med Pia.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Någon skada har man väl dragit på sej, men ingen sjukdom direkt?
11. Bästa köpet? Mina nya skor! :) 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Leon! :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att Kim var med till Pia i sommras och fikade och pratade...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Still counting, 99 problems (?), och Till dej som försvann.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mitt år har inte vart det lyckligaste precis... Men Leon gör mej lycklig, så det har vart blandat.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Motionerat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tjaffsat med Kim...
18. Hur tillbringar du julen? Efter 3 jular med Kim har jag inte hunnit byggt upp några nya traditioner...
19. Blev du kär i år? Jag var redan Kär... Men det kan väl hända att jag blev kär på nytt? ;)
20. Favoritprogram på TV? Simpssons, Family guy. :)
21. Bästa boken du läste i år? Oops, har inte läst en enda bok i år...
22. Största musikaliska upptäckten? Oj, ingen aning.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Presentkort på IKEA.
25. Något du önskade dig men inte fick? Flera miljoner kronor. ;D
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag gick ut med mina vänner. Och pratade med Kim en himla massa, han kände sej så ensam i danmark... Jag är så tacksam för våra samtal nu i efterhand.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre lögner.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Olika...
29. Vad fick dig att må bra? Leon, och Trouble! ♥ Joel och mina vänner också såklart!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jocke? ;D
31. Vem saknade du? Pappa som vanligt...
32. De bästa nya människorna du träffade? Johan Wesslan tror jag, han är så jäkla snäll och rolig! :)


Kommentarer
Postat av: Wesslan

Kul att man fick vara med på den där listan emelie och tack desamma :) hoppas Leon mår bättre nu..

2010-01-06 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0