Trött och gnällig.

Leon har förmodligen sovit dåligt inatt.
 Och det har ju självklart resulterat i att han vart trött och gnällig idag, och även väldigt mammig. Men annars har dagen flytit på bra. Vi har hunnit äta och Leon har även sovit middag.
Nu har Joel åkt till jobbet, och syrran är här och hälsar på. Så vi ska snart ge oss ut på promenad och då ska jag passa på att panta alla tom flaskor.

Sen blir det en semla och paradise.
 När vi kommer hem från promenaden så blir det ju lite middag, och allt annat som hör till. Vi ska ven tända Kims ljus innan Leon går och lägger sej. Sen sitter jag väl bnkad i soffan med min semla och massa tv. Paradise kommer jag ju absolut INTE att missa heller.

Nej, nu ska vi ut i friskluften. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Går inskolningen bra ? :) Dom verkar så lugna barnen jämt när man kommer :P



2010-01-19 @ 15:22:23
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Milton är oxå inne i nån sån där mammaperiod nu, du märker ju baa vid lämningarna :P han brukar normalt baa traskia in och skita i mej hehe.



ja låt det ta tid :) Ni tjänar på det i längden :)

2010-01-19 @ 18:52:21
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0