Upp och ner.


Jag med mitt gröna hår.


Statistiken för mej är så olika varje dag.
 Vilket kanske inte r så konstigt, med tanke på min varierande uppdatering. Och dessutom så gör jag ju som sagt inte så skit roliga inlägg, dom kanske inte är så läsvärda för många...

My sisters keeper.
 Då var den filmen avklarad, och ja den var hur bra som helst! Det kan nog hända att man fastnar mer för den om man känner eller känt någon som lidit av canser, men jag är säker på att den skulle beröra även dom som inte gjort det...
Den här filmen rekomenderar jag verkligen! Men förbered er på att tårarna rinner. Jag har haft svårt för att gråta efter att ha gråtit floder efter allt som hänt (kan tårar ta slut?), men även jag grät en hel del.

Dagis bilder...

Leon säger hej då till fiskarna.


Leon har åkt bil.


Kommentarer
Postat av: erika

Jag tycker att man ska skriva precis det man känner för, precis som du gör! man ska inte tänka på hur många läsare man har osv :) din blogg läser jag varje dag för du är så personlig så som en blogg ska vara tycker jag :) . & när jag endå kommenterar måste jag bara påpeka att Leon är väldigt lik sin pappa :) men det har du väl redan hört många ggr :)

2010-01-21 @ 14:05:02
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0