Fredag.

Då var det äntligen fredag!
Jag har stressat hela veckan, med både det ena och det andra. Det är mycket som ska göras innan man kan åka på semester!
 Men nu är det bara timmar kvar tills vi ska åka! Självklart har vi en del saker kvar att gör innan, och Joel ska sova till 1 (han har jobbat natt), och sen ska vi ÄNTLIGEN få sätta oss i bilen för att avverka timme efter timme...


Det har inte funnits tid för mej att uppdatera nu i veckan, och jag vet inte heller hur det blir på semestern. Det är ju faktiskt sommar!
Men jag ska göra så gott jag kan, och jag kan lova er en och annan bild iaf! 

Kommentarer
Postat av: Nize

Nu överreagerar du vell en aning.

Ja hon sa att det var okej med avloppet och fönsterna.

Det var JAG som inte tyckte det inte var trevligt att göra rent.

Och i sånnafall hade du missat i skåpen och gaderoben i hallen kan du inte ens ha öppnat.

Att vi tog beslutet att städa om behöver inte du haka upp dig på eller?

Det finns kort på det du missade men jag tänker inte ens hålla på med denna pajkastning.

(du kan få bilderna om du vill)

Vi städade om thats it...

Mamma behövde inte betala er något

men ni slapp betala en månadshyra så det går vell endå ganska jämt ut.

2010-07-06 @ 14:56:48
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0