Infalls inlägg...

Här kommer inlägg helt för min egens skull. Måste få skriva av mej...

Jag hittade en av våra gamla skivor. Ett 50-tal med låtar vi nötte ordentligt. Självklart kan jag inte göra annat än att tänka på dej. Jag och mamma pratade av oss en stund, tårarna korsade våra kinder, och alla minnen rullade på som en film.
 Tomheten ekar när jag tänker på dej, jag skriker inombords och kan inte hålla tårarna tillbaka. Jag är så arg på dej, inte bara för att du lämnat mej och Leon. Utan även för att du gjorde som du gjorde mot från första början, hur du behandlade mej när jag sen lämnade dej. Jag är så arg för att du sen valde den här utvägen, och för att du lämnade mej med allt skit snack, alla lögner och allt ansvar!
 Allt du ljugit ihop om mej för att dölja dina egna hemligheter, som bara jag och en till visste om. Att du behandlade mej som du gjorde under hela sommaren, att du inte kunde stå för att vi stod varandra nära, att vi hade en ständig kontakt, och att vi pratade nästintill varje dag.
Jag är så arg för att du har lämnat mej med alla hemligheter!

Jag älskar dej, du har mer eller mindre krossat mitt hjärta...


Utan Leon så hade jag aldrig klarat av det här, tagit all skit jag har fått tagit, och blivit så utfryst från allt som hade med din död, din begravning, och att bli ifråntagen min Trouble mm...
 Dessutom har Joel kommit från ingenstans, gort mej helt pirrig i kroppen av kärlek, och är hur duktig som helst med Leon. Han har gett Leon en chans till att få leva i en vanlig familj, med 2 föräldrar och allt annat som hör en familj till. Joel har blivit en underbar "pappa" till Leon, och jag vet att du är otroligt tacksam över att det är just Joel som fått den rollen...

Leon och Joel lyser upp min dag och gör den värd att leva, dom står ut med mej och mina brister dagligen. Joel och Leon gör mej hel, och jag är så otroligt tacksam över att jag har dom i mitt liv!



Ni fattas mej, Pappa, Kim och Pia!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Theo & Ludvig <3

Åå vännen jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur du mått eller mår. Men jag vill att du ska veta hur underbar du är Emelie <3

Du är en gullig, rar, snäll, glad, ledsen och ärlig tjej. Du har gått igenom så mycket i ditt liv hitills och du står ännu på dina ben. Du är stark och du är en underbar Mamma. Är värdligt glad att du träffat just Joel, och att du har din egna familj. Även om Joel inte är Leons pappa, så är han där i ert liv, han tillför kärlek till er och lever för er. Det är alltid skillnad på att säga till någon hur mycket man älsskar och bryr sig om en person, det är när man visar det och finns där hos personen det verkligen betyder något <3



Du är en underbar tjej och jag avundas din styrka du har inom dig ska du veta!



Massa kramar till dig vännen <3

2010-07-20 @ 21:22:15
URL: http://niinajansson.blogg.se/
Postat av: Sofie L

Du är stark Emelie!! Svaren kommer komma så småningom tror jag och KOM IHÅG, det som inte dödar dig gör dig starkare även fast det ibland känns helt värdelöst. Stora kramar till dig och TACK för senast!(:

2010-07-20 @ 21:54:48
Postat av: Mikki

Lilla vännen min.. Det gör så ont i mig när jag läser dina tankar. Önskar du kunde få svar på alla dina frågor. Du är en stark person som klarar av att stå på benen efter allt du varit med om. Den starkaste människam jag har träffat..Jag lider med dig vännen... Tur att du har en underbar son och joel som står dig nära.. Samt din famila och vänner..

2010-07-20 @ 22:05:50
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: fru tant ida

hej min fina honungsmelon!

jag ville bara saga att jag alskar dig emelie! hmm...fast jag kanske inte sagt det nan gang. men det gor jag ju.hihi. du kanns som min familj. och det ska bli kul att du joel och leon kommer till mig pa lordag. haaaaaaalllllaaaa! OBS!!!jag vill inte att du koper nagon inflyttningspresent! jag vill bara ha er har! Puss! Hejda...

2010-07-20 @ 22:28:43
Postat av: Jennifer

Du är en helt underbar person Emelie och jag skulle vara otroligt stolt om jag bara var hälften så stark som du är. Du är fantastisk och jag ser upp till dig<3 det verkar inte spela någon roll vad livet utsätter dig för för prövningar så står du på dina ben och finns ändå för din son och alla runt omkring dig. Du är grym helt enkelt<3

2010-07-21 @ 12:02:08
Postat av: Emelie

Tack för alla fina ord ni ger mej! Det hjälper mer än ni tror...

2010-07-21 @ 18:35:07
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Q

<3

2010-07-23 @ 02:12:17
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Hehe dollar is the shit ;)

2010-07-23 @ 22:54:46
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Dixie (Cecilia)

Det känns verkligen inombords när man läser dina tankar. Förstår att du är arg o ledsen emellanåt. Men du är stark Emelie, den starkaste jag känner. Och en bra förebild för din son. Är glad att du träffat en sån bra kille som finns där för både dig o Leon. Jag hoppas så mycket på att du får dina svar en dag. Ta hand om er, ni är värdefulla. Krams

2010-07-27 @ 00:13:34
Postat av: Vera

Jag röstade på din sko! fem stjärnor! ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det. http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-07-27 @ 20:06:17
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0