Saknad...

Ibland är saknaden så outhärdlig! Jag går i tusen bitar och kan inte placera mina känslor... Även i mina drömmar spökar det, du besöker mej nästan varje natt, och jag gör inte annat än att spottar på dej. Jag är så sårad och besviken, och kan nog helt enkelt inte förlåta dej för att du gjort så här mot både mej och leon. Och dessutom så ställer dina lögner fortfarande till det för mej, och jag får ta all skit du ställt till med. Jag vill förlåta dej, men jag är nog inte redo. Vår vänskap, vår kärlek, våra minnen och vårt gemensamma ansvar var så stort för mej, och du lämnade allt i mina händer. Du lovade att aldrig lämna mej, men nu står jag här utan dej, och det enda som finns kvar är minnen... Jag vill förlåta dej. Men jag är inte redo...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

2010-07-13 @ 23:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0