En bra dag.

Jag fick otroligt mycket respons på mitt tidigare inlägg såg jag. Inte en enda kommentar som vanligt! Men det skiter man väl i!
Jag tänkte iaf uppdatera er om hur min dag varit... Kate (Joels syster) hämtade upp mej för att åka vidare till forsby på nationaldagsfirande. Jag fick njuta av solsken och kika på 5-kamp medans Joel låg hemma och sov efter att ha jobbat natt. Efter ett tag tog molnen över och det skulle snart bli regn, så vi åkte hem till Kate och hennes familj, och där blev jag kvar tills Joel vaknade och kom för att hämta mej...

Nu ligger jag som vanligt på soffan, men ska snart ta ett varmt bad innan det är dags att inta soffläge igen.
Imorgon väntar dagis för Leon, och en hel del städning och tårtbak för mej... (Det är sommar fest på dagis imorgon eftermiddag)


En rolig potatis! ;D


Kommentarer
Postat av: angelica

ja men det där va en "anorlunda"potatis=P

2010-06-09 @ 17:55:05
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0