Lördag.

Här har det inte hänt mycket sen igår.
Det kan bero på att jag hade fullt upp igår, och kom inte hem förrän sent i natt. Och jag han inte mer än hem innan mamma ringde och berättade att Leon mådde dåligt, så vi har suttit på akuten från 4 till 9, så man har väl inte sovit allt för mycket...
De kunde inte komma på vad det var för fel på Leon, men det syntes på testerna att något inte var som det skulle. Men huvudsaken är iaf att han har vart pigg hela dagen efter att han fick smärtstillande och kunde sova några timmar!

Besviken...
Jag trodde att du var en av mina bästa vänner, och jag trodde absolut att du hade lite mer självrespekt än det här. Du har allt på din sida, massor av vänner och en underbar familj...
Jag vet inte vad jag ska säga, men jag förlorade en av mina bästa vänner igår. Jag kommer aldrig mer att kunna lita på dej, även fast att jag verkligen skulle vilja kunna göra det.
Jag älskar dej, men här tar våran vänskap slut... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0