Måndag.

Idag är det sommar fest på Leons dagis.
Och jag har tagit på mej tårtbak, så just nu står botten i ugnen och jag försöker hinna med allt annat som ska göras här hemma undertiden. Men självklart hamnar man här! Tur som det är så är det mesta redan gjort, det är bara dammsugning och golvtorkning kvar...

Sen ska jag snabba mej att slänga ihop en lunch innan jag ska iväg til kristallen. Den här dagen är fullspeckad! För efter kristallen står handling på schemat, och dessutom ska Leon hämtas på dagis och tårtan ska dekoreras innan det är dags att bege sej tillbaka till dagis igen.
Men för en gångsskull är jag faktiskt inte så stressad!

(Jag har ännu inte bestämt vad det ska bli för slags tårta!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0