Sista natten...

Äntligen sover jag sista natten utan älskling.
Min säng har vart så otroligt stor, och det har vart så kallt och ensamt under täcket. Jag har saknat honom så otroligt mycket trotts att han bara vart borta 2 nätter än, men det kommer ju bli 3 tills imorgon...
Han har iaf haft kul, och det är väl det viktigaste! Jag har dessutom förberett en överaskning till honom, men jag tänker inte avslöja vad...

Jag har iaf haft sällskap...
Syster har ju som sagt bott här och gjort mej sällskap hela helgen, så jag har iaf inte vart helt ensam. Å andra sidan så hade det ju faktiskt inte skadat att vara ensam heller, men det var mest för hennes skull som hon fick semester hemmifrån...
Leon har inte vart på vift heller, ingen av farföräldrarna har hört av sej än, så jag antar att de inte kunde eller något. Men det är ju bara kul för mej att få ha honom hemma. ♥

Jag har städat och donat även idag, så jag blev ganska nyss klar, och nu väntar en film innan det är dags att slänga sej i sängen och längta tills imorgon kväll...
God natt!

Kommentarer
Postat av: mikki

Ja desamma =) Tänkte faktiskt ringa i dag och kika om du var hemma nu på kvällningen.. Men det kom lite annat i mellan.. Men jag slår en pling i morgon och kollar vad du gör..

2010-06-19 @ 20:55:53
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0