Torsdag.



Det är inte bara en tand som är på väg i Leons mun.
Det ä på väg att spricka upp på NÄSTAN hela övre raden nu, och det äräven några st på väg nere också. Min lilla pojk måste ha riktigt ont i munnen. Han visar ingen smärta, men jag kan bara tänka mej jag!
 Joel följde med och lämnade Leon på dagis idag, och när vi skulle gå blev Leon jätte ledsen och ville bara komma till Joel. Mej sket i, men att Joel skulle gå var som världens undergång... Sötnöt!

Det kommer att bli en LÅNG helg.
Efter att ha lämnat Leon på dagis åkte Joel mot göteborg med 2 vänner. På kartan står göteborg, hamnen, METALTOWN! Dom blir kvar tills på söndag, och jade så gärna följt med...
Även Leon kommer att vara på vift två dagar i helgen, ena dagen hos farfar och andra dagen hos farmor, och själv har jag inte en aning om vad jag ska hitta på för något.

Några tips kanske?

(Esen; Spindlar är även en av mina största fobier.) :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Får du tråkigt så får du görna komma och hjälpa mig och ida att flytta =)

2010-06-17 @ 18:39:02
Postat av: jane

Kom till oslo ;) hihi! Jag tycker ni ska komma hit sen i alla fall!!!

2010-06-18 @ 09:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0