Torsdag.

Idag...
...Skulle jag bara vilja skriva ut ordentligt. Gnälla över hur tom jag känner mej och och hur ensamheten kryper i mej. Jag skulle vilja beklaga mej över att jag skulle behyövt någon att prata med, och hur mycket jag saknar 2 av de bästa människorna att prata med i liknande situationer...
Med andra ord så skulle det bli ett skit TRIST inlägg, så därför ska jag försöka hitta på något annat att skriva om istället!

Växlande molninghet.
Det är varmt ute även idag, solen skiner den också, men molnen ger oss skugga titt som tätt. Jag har iaf hunnit med att sola på baksidan med mina killar en stund tidigare idag. Men nu lutar det åt att åka hemmifrån en stund, men vi har inte kommit på riktigt vart än...

Vad har ni för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0