Vad gillar du bäst?

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Jag har ju (tro det eller ej) sett mycket av sverige på alla mina äventyr med Kim, och jag gillar alla ställen på olika sett, men man vill ju såklart både njuta av sol och bad, precis som man vill upptäcka naturen, så det var en knivig fråga...
Men man ska absolut utnyttja den svenska sommaren!

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Olika äventyr med Leon och alla andra som står mej nära, sol, bad och massa glass, goda frukter och mysiga kvällar utomhus. Så länge jag är i gott sällskap så trivs jag, och då är min dag toppen vare sej det är sommar eller vinter!

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Kött! Så länge det är ben och fettfritt så kan det bli riktigt gott. Och grillade majskolvar är inte heller så fel...

4. Vad har du för planer på årets sommarlov/semester?
- Det enda som verkligen är bestämt är både furuvik och kolmården, men det pratas även en del om andra resmål också, som tex öland och småland, men vi får se.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Svart, vitt och rosa? Jag är ju så tråkig när det gäller färger...

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- Svenska jordgubbar med mjölk eller glass och grädde!

7. Bästa sommarminnet från barndommen?
- Jag kan inte bestämma mej för något speciellt... 
Alla fisketurer med pappa, och alla härliga dagar ute i stugan med hela familjen. (Hela familjen innefattar även Pia och Joz, Maria och Emil.)
Campingturerna med mamma, Niklas och alla barnen. Och självklart alla härliga stunder ute på limön!

8. Havet, sjön eller poolen?
- Vilket som, bara det svalkar! Men högst på listan blir det nog havet om det är tillräckligt varmt, annars sjön...

9. Vad väljer du i glassbaren?
- Inte jordgubb och choklad iaf... Gammeldags vanilj eller mjukglass är nog mest troligt.

10. Vart går din dröm semester?
- Jag har aldrig vart på gottland, och har hört en massa bra om det, så det skulle nog kanske vara dit? Som sagt, så länge jag är i gott sällskap trivs jag. Och så länge det passar Leon så kvittar det nog faktiskt...
Jag är helt enkelt nöjd med det jag har. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0