Världens lyckligaste!

Jag är ju världens lycklagaste idag!
Jag har världens bästa pojkar, och en av dom har nämligen köpt 2 sty skor till mej idag! Och då förstår ni ju hur lycklig man är!
Dessutom har Maria klippt både mej och Leon, mitt hår skulle bara toppas, men var så sjukt slitet att hela 1 dec klipptes bort, så just nu känner jag mej riktigt korthårig... Jag vet ju att det verkligen behövdes, och att det växer ut igen.

Allt tills imorgon är klart, och lagenheten är så gott som klar. En timme på måndag bara, sen så!

Här har ni (inte allt för bra) bilder på mina fina skor, och jag säger god nett för filmtittande och bad.






Dert är ju trotts allt bara en mobil kamera!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

åh va fina! varifrån kommer dom? dom nedersta va skitsnygga :)

2010-06-12 @ 21:12:39
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max

okej, ja dom har mkt fint! skitfina va dom!

2010-06-12 @ 23:08:20
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0