...Det är dags för er att välja er eviga sida

Jag har haft en härlig dag idag. Vi gick upp i tid, åt gröt frukost och åkte till ikea på lite uppdrag... Sen gick jag och kate (Joels syster) med barnvagnarna från sätra till stan, det skulle vara ca en halv mil, vilket jag verkligen behövde! Joel mötte upp oss i stan och åt med oss och christina (Joels brors fru) innan vi åkte vidare till barnens hus för att köpa pussel. Sen bar det av hem för matlagning mm... Där vände det totalt och stressen tog över. Jag orkar verkligen snart inte med denna stress och ångest! Den tiden jag hade velat ägna åt leon innan han skulle gå och sova dammsög jag och små städade lite. Jag kunde inte låta bli... Och inte nog med det så sitter jag här med ångest så det heter duga nu. Tackar gud för att jag lyckats hålla mej på en rätt behaglig nivå än så länge! De senaste dagarna har det känts som om jag ska svimma hela tiden, och det hugger i bröstet till och från... Idag började det även hugga till i ryggen och det gjorde riktigt jävla ont! Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att bli av med min stress och min ångest nu, för jag orkar verkligen inte med det här mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0