En underbar dag!

jag haft en underbar dag idag! Det blev en skoter tur som kanske var hur härlig som helst, hela dagen tillbringades utomhus... Sen var jag världens lyckligaste när vi hämtade leon, jag hade saknat honom så mycket! När vi kom hem busade jag med leon tills det var dags för honom att sova, och än så länge verkar det som om det blir en bra natt. Sen har vi fortsatt att ha det hur bra som helst, ett varmt bad, massa mys och en jävligt bra film. Kan det bli bättre? :) jag är säker på att morgondagen kommer att bli minst lika bra som den här. Jag är lycklig! :)

Kommentarer
Postat av: ma

Mysigt att åka skoter! :)

2010-03-07 @ 15:28:49
URL: http://solskensljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0