Fredag kväll.

Det är fredag kväll, jag sitter i soffan i min ensamhet och funderar på att äta lite glass. Jag är fortfarande sjuk, men känner mej faktiskt lite piggare nu. Även fast allt pekade på att det var scharlakan så tror jag inte längre det, då borde jag inte vara bättre redan... Så det är ju skönt iaf. :) hur som helst så har jag vart helt död hela förmiddagen, sen tröttnade jag och petade i mej en alvedon, och så fort den började värka så skyndade jag mej så mycket jag kunde med att ta en dusch, laga mat och diska, och sist men inte minst städa. Jag fick verkligen panik av bara tanken att inte göra det, så jag var tvungen. Och det känns så jävla skönt nu när det är gjort! Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0